تابناک گزارش می دهد؛
جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم در نخستین بازدید استانی صبح امروز 14 خرداد با حضور در خوزستان از مناطق و کم‌برخوردار اهواز و بخش غیزانیه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 03 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان، بخش غیزانیه با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت و قرار گرفتن در منطقه‌ای استراتژیک و ترانزیتی و با وجود بالغ بر ۷۰۰ حلقه چاه و گذر صدها لوله نفت از کنار آن، پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هنوز از بدیهی ترین امکانات زندگی برخوردار نمی باشد به گونه ای که در روزهای اخیر مردم با معضل جدی نبود آب مواجه شده اند و نظر به این که معیشت‌ این مردم با آب گره خورده است این رنج باعث پدید آمدن مصایب بزرگی برای آن ها گشته است.

انجام هرچند روز یکبار آبرسانی در این منطقه توسط تانکرهای آب، تعداد پایین این تانکرها و عدم زمانبدی دقیق و سریع توزیع آب بر مشکلات اهالی این منطقه افزوده است؛ همه این‌ها در حالی است که مسئولان مربوطه از چهار سال قبل وعده سه ماهه حل مشکل آب را داده بودند که از آن زمان تا به حال قریب به چهار سال می گذرد و هنوز کسی نتوانسته به این وعده جامه ی عمل بپوشاند. 

 

۱۲ نماینده مجلس از مناطق محروم اهواز بازدید کردند

 

بر اساس این گزارش در پی مشکلات پیش آمده برای مردم غیزانیه در تامین آب، با پیگیری های نماینده جوان و جهادی مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم صبح امروز وارد استان خوزستان شدند و به بازدید از این مناطق پرداختند.

در ابتدای این بازدید نمایندگان به مناطق کم برخوردار و محروم حصیرآباد و منبع آب اهواز رفتند و پس از آن به سمت بخش غیزانیه حرکت کردند.

این تیم بازدید کننده متشکل از مالک شریعتی، علی خضریان، سید نظام‌الدین موسوی، محمدرضا دشتی اردکانی، احمد نادری، مجتبی توانگر، ابوالفضل عمویی، مهدی شریفیان و ایزدخواه از حوزه انتخابیه تهران، عباس گلرو از سمنان، سید احسان قاضی زاده از فریمان و روح‌الله متفکر آزاد از حوزه انتخابیه تبریز می باشد.

بر اساس گزارشات واصله نمایندگان ضمن بررسی میدانی وضعیت چند روستا از بخش غیزانیه، روند آبرسانی این مناطق را نیز مورد بررسی قرار دادند تا به زودی با ارایه ی برنامه‌ریزی دقیق راه کارهای هدف مندی برای برون رفت از این مشکلات ارایه گردد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار